wtorek, 29 grudnia 2015

Ciasto snikers przepis

Wygląda bardzo efektownie i smakuje wyśmienicie. Zakochacie się w tym smaku! CIASTO SNICKERS BEZ PIECZENIA - NAJLEPSZY PRZEPIS - szybkie, pyszne ciasto bez pieczenia! Dzielimy ciasto na części.


Ciasto snikers przepis

Na części wylewamy polewę i tak pieczemy, a część pieczemy osobno. Piec ustawiony na 1stopni - ok. Polewa: Posiekać orzechy i wsypać do garnuszka dodać cukier, mió margarynę i rozpuścić. Wertując swój notatnik natknęłam się na przepis na ciasto snickers (w zeszycie zapisałam jako snikers), który ma spokojnie z lat! Górna warstwa to karmelizowane orzeszki ziemne (u mnie solone).


PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina. Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe.


Wbrew pozorom, to ciasto jest proste w przygotowaniu i wymaga wykonania jedynie trzech kroków. Do upieczenia blatów potrzebować będziesz m. Dwie części ciasta rozwałkować, przełożyć do blaszki i upiec na złoty kolor. Miodowe placki przełożone maślanym budyniem, masą karmelową i masa orzechową.


Składa się z blatów ciasta miodowego przełożonych kremem budyniowym i kajmakiem. Pyszne, proste i szybkie ciasto bez pieczenia. Snikers - przekładaniec, czyli trzy rodzaje ciast: kokosowe, kruche i orzechowe przełożone kremem budyniowym, a wierzch oblany prawdziwą czekoladą. Doskonałe ciasto na święta oraz przeróżne przyjęcia rodzinne. Zapraszam do wypróbowania przepisu.


Polewa czekoladowa do ciasta: Połamać czekoladę na mniejsze kawałeczki i łącznie z pozostałymi składnikami, rozpuścić w misce na garnku z wrzącą wodą (miska nie może dotykać do lustra wody). Dodać pozostałe składniki i zagnieść ciasto. Na jeden placek wylać polewę orzechową. Podzielić na trzy placki. Wierzch posypany prażonymi orzeszkami ziemnymi oraz polany czekoladą.


Aby dodać więcej słonego posmaku jedną warstwę herbatników można zastąpić krakersami. Pozostałe mleko gotujemy z cukrami i masłem. Do wrzącego wlewamy mieszankę. Tak powstały, gorący budyń wylewamy na ciasto bez dodatków.


Ciasto snikers przepis

Przykrywamy drugą częścią, orzechami do góry. Kiedy snikers przestygnie wstawiamy go do lodówki. Najlepiej przygotować ciasto dwa dni wcześniej aby dobrze zmiękło.


Sięgnęłam więc do netu, ciast o nazwie Snikers jest wiele, ale ja szukałam tego mojego ulubionego i znalazłam go w przepisach Ewy Wachowicz o Tu. Od tamtej pory ciasto to robię na każde ważne dla nas okazję bo jest tego warte. To było miesięcy temu. Desery Orzechowy Snikers. Kliknij, aby zobaczyć przepis.


Wielowarstwowe, słodkie ciasto snickers! Jedno z najczęściej pojawiających się ciast na Waszej liście życzeń, w końcu jest przepis na tę słodkość. Bardzo lubią go moje dzieci.


Ja mam też inny przepis na krem i Snikers jest pyszny. DODAĆ TO do ugotowanego mleka i ugotować budyń! Chrupiące blaty, słodkie nadzienie i lekko słone orzechy polane czekoladą.


Ciasto jest bardzo pyszne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty