poniedziałek, 30 października 2017

Wzory szydełkowe na torebki

DIY - zrób to saKolekcja toreb wykonanych na szydełku. Niektóre posiadają wzory, aby je samodzielnie wykonać, a pozostałe zdjęcia mogą być inspiracją, bo przecież każda fanka szydełka, może je wykonać. Są te torby tak śliczne, że mam listę, w jakiej kolejności je dziergać :).


Torebki do których wzory elementów znajdziecie TU. Do tej torebki wzór ściegu dopasujesz z żakardów.

W związku z tym zaczęłam rozglądać się za nowymi wzorami na szydełkowe torebki, a efektem tych poszukiwań postanowiłam podzielić się z Wami. Szydełkowe torebki – schematy. Tym razem wzory podzieliłam na polskie i obcojęzyczne.


Po najechaniu na zdjęcie pojawi się nazwa wzoru. Ogłoszenia o tematyce: torebki na szydełku na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy.


Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki.

Być może pamiętacie białe szydełkowane torebki, które tworzyłam z okazji I komunii świętej. Sezon komunijny już co prawda minął, ale na szczęście forma i wzór torebki są na tyle uniwersalne, że można je wykorzystać w nieco innych projektach. Magia szydełka- inspiracje,ściegi i wzory dla każdego. Ja dzisiaj chciałabym Wam pokazać,że na szydełku można stworzyć prawdziwe cuda- ozdoby do ,ciepłe kominy,koce,narzuty,zakładki do książek,biżuterię i wiele innych.


Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! This is a fun and funky clutch. Perfect for carrying a few special items around… fits an i-pa wallet, your crochet hooks perhaps?


A zip closure keeps it all secure. Z czasem zaczęłam robić ubranka dla lalek, torebki, ubrania a na samym końcu i serwetki i obrusy. Zobacz więcej pomysłów na temat Torebki, Torby i Dziergane torby. Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj. Pomysły dla: wzory na szydełkowe torebki.


Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu - w każdym produkcie i każdym detalu. Portal dla osób ceniących sobie niebanalny wystrój wnętrz w domu oraz w miejscu pracy. Przejrzyj najlepsze projekty wnętrz, zobacz jak można się urządzić.

Można powiedzieć, że kocham wymyślać i robić szydełkowe torebki dla dzieci. Całkiem niedawno zrobiłam kolejne dwie: różową świnkę i biedronkę. Mam wiele pomysłów na takie torebki, ale niestety cierpię na ciągły brak czasu by je wszystkie realizować. Myślę, że problem z wolnym czasem macie rónież wy, prawda? Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.


Zawsze, kiedy nadchodzi okres komunijny – przeważnie jest to maj – zaczynam wspominać moją I Komunię Świętą. Wiem, że nie za dużo wtedy rozumiałam, nie zdawałam sobie sprawy, jak wielki cud się zdarza, ale pamiętam, że było to spore przeżycie. These colors make me yearn for a juicy summer peach, a heaping bowl of peaches with cream or peach ice cream, yum.


Market Filesi Yapılışı - MyKingList. Czerwona to pierwsza chyba moja szydełkowa torebka - TA, tylko pierwsza była z Oliwii a tą zrobiłam z Pearl (1 akryl, Inter Fox). Czarna wcześniej była w kolorze fuksji - TUTAJ. Odkrywaj przepisy, pomysły do domu, inspiracje stylistyczne oraz inne pomysły do wypróbowania.


Hey, ladies, this is Betty again with a haunted Boulevard! If you are going to take a day trip to the beach this summer or if you live a dream spending the summer working on the beach, a properly filled beach bag is the key to maximizing your time in the sand and. Since I only do bags at the moment, I decided to give you an idea of what I like best. These FREE crochet bags are, in my opinion, the best on the market today.


Wzory szydełkowe na Allegro. Odkryj należącą do użytkownika annapluta5tablicę torebki, którą obserwuje na Pintereście 1osób. Były drobnym upominkiem dla małych dziewczynek, które uczestniczyły w chrzcinach Meli.


A że w najbliższej rodzinie tylko dziewczynki, pomyślałam, że będzie im miło, kiedy otrzymają jakieś drobiazgi w dniu, w którym przypadało święto najmłodszej wnuczki. Te własnoręcznie robione są niepowtarzalne! Kolorowe, odpowiednie na lato.


Bardzo polubiłam moją pierwszą torebkę, z którą praktycznie nie rozstawałam się ubiegłego roku. Zrobiona ze sznurka, w kolorze pasującym do wszystkiego. Duża, lekka, pojemna torba na ramię zrobiona ręcznie na szydełku. Sznurek bawełniany w kolorze szary melanż.


Many people, when hearing the word crochet, quickly conjure the image of an elderly lady being in a chair, crochet hook held firmly in arthritic fingers as she concocts another table doily.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty