czwartek, 26 października 2017

Kamizelka dla dziewczynki na drutach

Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Ela Mrozowska od kingawka do na drutach i szydełku dla dzieci. Darmowe wzory szydełkowe i na drutach dla dzieci i niemowląt. Wzoru nie ma, ale podpowiadam, że należy zacząć od rękawków które dłubiemy naokoło do pach, a przy pachach dodając oczka wyrabiamy dwa katy proste i dodajemy tak w tych samych miejscach już na dalej pracując naokoło do momentu kiedy osiągniemy polowe szerokości sweterka minus pliska.


Re: kamizelka dla dziewczynki mamatin 27.

Posłuchałam i oddałam ten moher Nie miałam na co wymienić, więc wziełam 1 akryl i trochę grubszy niż chciałam. W grudniu zeszłego roku dostałam od mojej cioci, która gdy byłam dzieckiem uczyła mnie robić na drutach, a teraz niestety zdrowie jej już na to nie pozwala, dwie reklamówki włóczek różnego rodzaju. Kamizelka dla małej dziewczynki. Mojej 5-letniej córce od razu w oko wpadła duża kula różowej włóczki i chciała, żebym coś.


Kiedy skończymy ją, możemy zacząć robić na drutach coś dla siebie lub innej dorosłej osoby, którą chcemy zaskoczyć. Poza tym można zastosować wiele wzorów. Ciekawa i bardzo elegancka byłaby kamizelka z ażurowym wzorem czy motywem.

Zastosowanie grubej włóczki przy małych drutach dałoby sztywniejszy efekt, który również ma swój urok. W tamtym poście napisałam ogólnikowo, jak ją robiłam. Dzisiaj nieco więcej wyjaśnień. Robiłam dość ciasno na drutach mm.


Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. SMS) przez Grupę OLX sp. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania ten element garderoby jest nie tylko ciepły, ale i lekki.


Dlatego kamizelki dziecięce są tak komfortowe w użytkowaniu. Bardzo praktycznym modelem dostępnym w tej kategorii jest kamizelka z kapturem, który dodatkowo chroni głowę przed chłodem i deszczem zapewniając komfort termiczny. Kaptur komin z uszami dla dziewczynki Czapka z sową i komin-szal Kaptur-komin z uszami dla chłopca Czapka i komin-szal dla chłopczyka.


Wesoła kamizelka robiona na szydełku i drutach wg mojego pomysłu. Różowa opaska z szalikiem. Etykiety: druty, kid mohair, robione na drutach, sweterek, wdzianko. Szykowałam się do kolejnych robótek, planowałam i prawie się za nie brałam, ale plany uległy zmianie i zrobiłam dla bratanicy koleżanki ażurową, rozpinaną kamizelkę na drutach.


Koleżanka na co dzień nie widuje swojej bratanicy, gdyż razem z rodzicami, czyli bratem i bratową koleżanki, mieszka. Materiał: 250g oliwkowej, 50g ciemnoróżowej, 50g jasnobrązowej, 50g brązowej włóczki.

Caron Dazzleaire ( acrylic, nylon), na drutach mm, robione bardzo luźno (musiałam się mocno skupiać, żeby nie ścieśniać ;)). Zużyłam motki tej włóczki dziergając na drutach nr 5mm. W realu kolor sweterka prezentuje się wspaniale. Windows Windows und Mac. Installation des Treibers für Ihren Canon.


Potrafie robic na drutach , ale nie umiem czytac tych dziwnych schematow-koleczka, kreseczki, kropeczki itd. Pani opisy sa faktycznie czytelne dla takich jak ja. I mysle, ze wiele osob jest podobnych i dlatego sie zniechecaja do robotek na drutach. Moda damska: Najmodniejsze kolekcje, ciekawe i oryginalne dodatki, buty, torebki, sukienki. Zobacz jakie są trendy w modzie damskiej.


W rzędzie przerabianym na okrągło z każdego oczka lewego zrobić oczka lewe, oczka prawe przerabiać bez zmian. Od rzędu przerabiać o. Born2be, Palomino już od 20. Bardzo ciekawym dodatkiem w szafie małej modnisi mogą okazać się kamizelki dla dzieci. Czarna wełniana kamizelka, robiona ręcznie na drutach w rozmiarze 3 40.


Dziewczęca kolorystyka w ciepłych barwach. Spójrzmy na prosty dziania wzór dla dziewczynki, a potem bardziej skomplikowane. Zdjęcie pokazuje przykład kamizelki, które pasują bardzo łatwo. Zaczynamy z zestawem pętli na druty, liczba powinna odpowiadać połowie obwodu pod biustem.


Niestety nie jestem zadowolona z efektu, bo mimo, że wzór fajny, to robótka skręca. W zasadzie Nice to nie przeszkadza tylko, jak to określiła, mało guzików coś :-) W zasadzie nic nie widać, ale mogłoby być lepiej. Robienie Drutach najnowsze ogłoszenia na OLX.


Dla dziewczynki - kamizelki. Włóczka polskiej firmy jest delikatna ,cienka i ciepła. Schemat kamizelki jest bardzo prosty. My reprezentujemy najbardziej interesujące w naszej opinii.


Dzianinowa ażurowa kamizelka szydełkowa w technice lędźwiowej, kamizelka z dzianiną na drutach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty