poniedziałek, 24 lipca 2017

Przepis na czekolade

Jak zrobić czekoladę - przepis na domową czekoladę. Jest pyszna i nietrudna w przygotowaniu - sprawdź koniecznie! Szybki przepis na domową gorzką czekoladę. Kiedyś robiłam białą czekoladę na maśle kakaowym i była bardzo dobra, jednak dobrej jakości masło dobija mnie swoją ceną. AbcMojejKuchni Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Abc Mojej Kuchni.


Przepis na czekolade

To przepis w spadku po mojej Prababci. Robiła mi tą czekoladę gdy byłam mała. Pamiętam duże kwadraty czekoladki chowane w barku i dawane mi po obiadku. Teraz robię ją dla mojego synka i czasem w duecie z krówkami domowymi do przedszkola, są chwalone nie tylko przez dzieciaki ale i dorosłych lubiących łakocie. Durszlak - przepis na domową czekolade.


Przepisy z kategorii na czekoladę. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Domowa, zdrowa i pyszna czekolada, na którą przepis dała mi kilka lat temu znajoma. Wtedy zaczynałam się dopiero zdrowo odżywiać i byłam tym przepisem naprawdę zachwycona:-) Dla tych, którzy lubią olej kokosowy, czekolada domowa w tej wersji będzie idealna.


Przepis na czekolade

Zaloguj się aby zapamiętywać przepisy. Ciasto czekoladowe z malinami. Babeczki brownie z owocami. Malinowe sernikobrownie. Czekolada na gorąco na czerwonym winie.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na domowa czekolada. Przygotowanie: Podgrzewamy w garnku melko razem ze śmietanką. Dodajemy pokruszone wcześniej tabliczki czekolady. Mieszamy cały czas do momentu kiedy czekolada się rozpuści. Gorąca czekolada ze szczyptą cynamonu lub chili, w ulubionym kubku.


To „leczniczy” napój na zimę. Zobaczcie jak zrobić gorącą czekoladę. Zamiast grzanego wina, warto przygotować ją w ulubionym kubku.


Zapraszam Was do spróbowania mojej domowej czekolady. Na początek najlepiej spróbować prosty i niezawodny przepis oparty na oleju kokosowym, surowym kakao i jakimś słodkim dodatku – np. Może wydawać się, że trudno będzie z trzech zaledwie składników wytworzyć coś, co sprosta wyrafinowanym podniebieniom. Pochodzi z Ameryki Południowej, gdzie odkryto, że kakaowiec, z którego pozyskuje się kakao i masło kakaowe, jest idealnym składnikiem na obecnie znaną czekoladę.


Przepis na czekolade

Pierwsze próby fermentacji, prażenia i mielenia ziaren podjęli już starożytni Olmecy mieszkający na terenach obecnego Meksyku. Cukier, cukier waniliowy, margarynę, wodę i kakao zagotować. Po zagotowaniu dodać mleko w proszku. Należy szybko i energicznie mieszać, żeby masa się rozmieszała.


Wyłożyć czekoladę rękoma na blaszkę posmarowaną masłem. Odstawić do lodówki na pół godziny. Sposób przygotowania przepisu: pyszna domowa czekolada na blaszce.


Jeśli lubicie czekoladę i kiedykolwiek zadawaliście sobie pytanie, jak zrobić białą czekoladę, to ten przepis jest dla was. Dostępne na rynku wyroby najczęściej naładowane są cukrem, słodkimi nadzieniami i dodatkami, których duża ilość w jadłospisie z pewnością nie działa korzystnie na nasz stan zdrowia. Kiedys wyczytalam gdzies na forum ze z mleka modyf. Zawsze wychodzą genialnie raz zamiast czekolady dodałam posiekane wafelki prince polo i kilka cukierków w mieszanki wedlowskiej (chyba. bajeczny, pierrot, itp.), a córcie sobie zawsze życzą posypkę. Dzieciom proponuję ten sam przepis z mleczną tabliczką, no może plus dwie kostki gorzkiej, dla podkreślenia zawartości czekolady w czekoladzie.


Można przygotować ją na śmietance, śmietance zmieszanej z mlekiem lub na samym mleku. Ktoś z wypowiadających poszukuje przepisu na bardziejzawiesitą czekoladę. Na rozgrzanie w jutrzejszy walentynkowy wieczór polecam gorącą czekoladę w stylu hiszpańskim :-) Z chili i cynamonem! Domową gorącą czekoladę robi się naprawdę szybko i może być idealnym deserem na zakończenie romantycznej kolacji we dwoje.


Przekąski na Halloween na słodko i słono. Roślinna rewolucja nabiera tempa! Wegańskie hot dogi już wkrótce w ofercie Żabki. Chrupiące nagrobki, słodkie pająki i apetyczne palce zombie. Sylwia Przybysz dodała zdjęcie ciążowego brzucha, jednak internauci zachwycają się.


Rozpuszczając czekoladę używajmy pełnego, tłustego mleka. Robienie z gorącej czekolady dietetycznego napoju na odchudzonym mleku to ślepa uliczka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty