poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Przepis na sernik gotowany

To była katastrofa – nie wiem, czy z winy sera, czy z mojej (usilnie starałam się go zagotować – tak aby było widać bąbelki i baaardzo długo go gotowałam). Doskonałe dla osób nie mających piekarnika czy miksera. Sernik gotowany na herbatnikach to ciasto bez pieczenia, które robi się wyjątkowo szybko.


To bardzo stary przepis, który pochodzi z zeszytu babci. Mam przepis na sernik gotowany od mamy i tamten jest o niebo lepszy, smaczniejszy. Chodzi głównie o ciasto, skorzystałam z przelicznika foremek, gdyż robiłam na prostokątnej blasze i co się okazało?


Ciasta wyszło dużo za dużo, upiekłam z niego blaty, które były twarde i średnie w smaku. Przełożone gorącym serem długo. Nie musimy się martwić, że ciasto nam się przypali lub opadnie – ekspresowy przepis na sernik gotowany to alternatywa dla ciast z piekarnika. Gotować min, mieszając od czasu do czasu.


Po tym czasie dodać budyń wymieszany z mlekiem, cukier i ponownie zagotować. Masa serowa nie jest tradycyjnie pieczona, lecz gotowana i przełożona pomiędzy dwa kruche ciasta. Przepyszny sernik gotowany. Całość polana czekoladą. Polecam na niedzielny deser.


To przekładana wersja popularnego wypieku, w której masę serową oddzielają blaty z upieczonego wcześniej kruchego ciasta. Zamiast tego gotuje się ser ucierany z cukrem pudrem, margaryną i żółtkami z mąką ziemniaczaną oraz mlekiem. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.


Całą masę gotujemy na piecu, wylewamy na ułożone w tortownicy herbarniki lub biszkopty i już sernik gotowy. Zwykło się mówić: Polak-Węgier dwa bratanki,. Tradycyjny i sprawdzony przepis na jednego z najpopularniejszych serników w Polsce. Składniki: ser mielony kg, biszkopty 4g, masło 2g, cukier 1g, mleko 1ml, budyń waniliowy, jajka szt.


Ciasto podzielić na części, każda z nich rozwałkować na cienki placek i piec na złoty kolor w temperaturze 1stopni (ok minut). Jeżeli nie macie za dużo czasu na tradycyjne wypieki i tradycyjny sernik, polecam wykonać sernik gotowany. Przygotowuje się go znacznie szybciej, a zupełnie nie ustępuje mu smakiem. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na domowy sernik gotowany na biszkopcie. Moja Babcia zawsze przygotowuje taki sernik specjalnie dla mnie i moim zadaniem jest go pokroić, co zawsze kończy się podjadaniem.


SERNIK POEZJA - GOTOWANY SERNIK NA ZIMNO. Spodobał Ci się ten przepis? Oceń przepis aby doradzić innym! Kolejny przepis z repertuaru mamy mojego męża. Równie świetny jak poprzednie ciacha od mamy: Szarlotka, Pani Walewska i Tort Chałwowy.


Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.


Lepiej, żeby nasz sernik gotowany był powoli, gdyż ma tendencję do przypalania się. Gdy masa jest gorąca, mieszając, powoli wsypujemy do niej budyń. Musimy uważać, by nie zrobiły się grudki.


Na dodatek ostatnio spaliłam mikser i wśród wypieków królują te, które wystarczy zamieszać łyżką. Jednak na Święto zapragnęłam czegoś więcej i na swoje szczęście znalazłam u Asi przepis na sernik gotowany. Przygotowanie dania sernik gotowany Ciasto: z podanych składników zagnieść ciasto, podzielić na części i upiec placki w temp.


Przepis na sernik gotowany

Masa: cukier, masło i jajka utrzeć, dodać ser, mąkę rozpuszczoną w mleku. To wszystko zagotować często mieszając. Sprawdź też pozostałe przepisy i inspiracje kulinarne na Delektujemy.


Do mąki dodać miękkie masło, jajka, cukier, miód i sodę oczyszczoną. Wyrobić ciasto i podzielić na trzy części.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty