poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Najlepszy sernik

Najlepszy sernik

Ten sernik to jest najlepszy sernik jaki kiedykolwiek jadłam i kiedykolwiek robiłam. Pojawia się kilka razy w miesiącu do popołudniowej kawki i znika w tempie błyskawicznym! Ileż to razy chciałam Wam dać przepis, ale nie udawało mi się odciąć nawet jednego kawałeczka do zdjęcia! Najlepszy sernik na świecie ! Dzisiaj przepis na prosty, ale pyszny i puszysty sernik mojej Mamy.


Przepis ten Mama dostała od swojej Mamy, czyli naszej najukochańszej Babci i Prababci. W końcu sernik, który nie był chudym serem. Sernik – najlepszy na świecie. Ten wpis chciałabym zadedykować Asi i Mariuszowi – moim przemiłym znajomym z Poznania. I nic wielkiego by w tym nie.


I uwierzcie mi, że jest to najlepszy sernik , jaki kiedykolwiek jadłam. I to nie tylko moje zdanie, bo każdy, kto próbował (a próbowało wielu), rozpływał się w zachwytach. Najważniejsze jest, aby purée dyniowe. Mała wielka uczta - książka autorów Kotlet.


Kiedy spotykamy się ze znajomymi, zawsze przygotowuję kilka ciast. Następnie wyłączyć piekarnik , a sernik zostawić na troszke w piekarniku. Po ostygnięciu polać czekoladą (roztopioną w kąpieli wodnej )i udekorować wiórkami kokosowymi.


Z Kwestią Smaku upieczesz swój najlepszy sernik ! Jesteśmy mistrzami w pieczeniu serników :) Nie rosną i nie opadają, są zawsze równe i udane. Poniżej znajdziecie mnóstwo inspiracji, ciekawych dodatków i dekoracji do sernika. Między innymi serniki z musem czekoladowym, musem malinowym i owocowym. SERNIK KRÓLEWSKI NAJLEPSZY PRZEPIS. Zrobiłem ten sernik i chyba to mój najlepszy….


Zwiększyłem składniki o ok. Dodałem trochę bakalii obtoczonych w mące,a temp. Jest szybki, prosty i niezwykle smaczny. Zrobisz go z sera mielonego z wiaderka, co jeszcze bardziej ułatwi pieczenie sernika.


Wspaniały sernik pieczony! Idealnie wyważona konsystencja. Myślisz, że sernik to nie jest wypiek Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Jedzeniove Love.


Najlepszy sernik

Banalny przepis na najlepszy sernik pod słońcem. Kiedy słyszę określenie niebo w gębie od razu przychodzi mi na myśl sernik z palonym masłem. To jakże proste ciasto składa się z zaledwie kilku składników, a na jego wykonanie musisz poświęcić około godziny. Tego ciasta nie da się zepsuć, więc nie musisz martwić się o. Poznaj mój najlepszy przepis na sernik królewski, który zazwyczaj piekę z twarogu z wiaderka.


Nie może on być ani kwaśny, ani rzadki, czy też za chudy. Zazwyczaj w moich sernikach pojawia się masło. Dzięki niemu masa serowa jest jeszcze pyszniejsza wilgotna.


Osoby nieprzepadające za tego rodzaju dodatkami, mogą je wyeliminować. Zamiast bakalii można użyć świeżych owoców. Popularnością cieszy się sernik wiedeński z malinami, z borówkami czy też z. Największym problemem serników jest to, że z reguły nam opadają lub pękają. Jest oczywiście kilka różnych przepisów, ale powyższy moim zdaniem to najlepszy przepis na sernik wiedeński, który nie opada.


Jak widać na zdjęciach wychodzi piękny, równiutki i przede wszystkim. Powyższy przepis( bez ciasta) wykorzystuję już od kilku lat. Jest to absolutnie najlepszy przepis jaki może być. Przepis na puszysty sernik bez spodu.


Bardzo dziękuję, że mogłam z niego skorzystać. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania.


Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty