poniedziałek, 20 lipca 2015

Gofry moje wypieki

Moje pierwsze gofry i wyszly naprawde super. Na poczatku wydawalo mi sie, ze ciasto jest troche za rzadkie, ale wyszly ok. Z moja MPM Gofrownica MGO-metoda prob i bledow nastawiam moc na maximum i pieke minut (zalecenia producenta minut) - no i wychodza idealnie chrupiace gofry.


Gofry w wersji lux, podane niecodziennie i wyjatkowo - w. Być w Belgii i nie spróbować gofrów to jakby być w Paryżu i nie zobaczyć wieży Eiffla ;-). Najlepsze gofry, jakie jadłam. Leciutkie jak chmurka i chrupiące. Bez proszku do pieczenia. Polecam, to od dzisiaj moje ulubione gofry.


Zaloguj się, żeby skomentować Podobne inspiracje Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Stylowa Kuchnia do Gofry. Jako że gofry podaję najczęściej na słodko, np. Ale jest tam mąka i mak,a tego też się nie łączy.


A żółtko to przecież białko. Prawdziwa dieta nielaczenia wyklucza w ogole wypieki. Chyba,że kokoski z kokosu i białka, bo to białko. Zrobiłam te gofry z połowy porcji na próbe, dla dwóch osób akurat.


Niżej w komentarzu ktoś napisał że po wyjęciu z gofrownicy gofry były miękkie, moje były barrrrdzo chrupiące. To, czy to będzie torcik czy tort, będzie zależało od wielkości Waszego sprzętu do pieczenia gofrów. Specjalnie użyłam niedużej gofrownicy by tort prezentował się drobniej. Najsłodszy blog w sieci.


Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami. Kojarzą się z wakacjami nad morzem.


Czy ktoś wyobraża sobie wakacje bez gofrów? Wakacje nad morzem czy jeziorem, słońce, długie spacery i gofry po drodze #128578; Gofry idealnie smakują z letnimi lub jesiennymi owocami. Udowadniam, że wychodzą nawet w urządzeniu typu 3w1. Churros smażone w gofrownicy.


Gofry moje wypieki

Ciasto parzone, z którego możemy upiec ptysie i eklerki lub usmażyć churros na głębokim oleju, można również przygotować w gofrownicy. Przepis na gofry churros. Gofry są z zewnątrz delikatnie chrupiące, a w środku miękkie. Leave A Comment Anuluj pisanie odpowiedzi.


Nasz sklep z akcesoriami do pieczenia w końcu ujrzał światło dzienne! W końcu będziemy mogły dzielić się z Wami przepisami na kreatywne wypieki, a Wy będziecie mogli z nami piec! Czyli allinclusive na Domowych Wypiekach! Od dziś nie ma wymówek, że nie mam formy i pytań gdzie kupić. Pyszne, lekkie i chrupiące gofry z dodatkiem maślanki.


Gofry moje wypieki

Są proste i łatwe do przygotowania. Bardzo smaczne same lub z dowolnym dodatkiem. Moje gofry chrupiące wychodzą zawsze idealnie wyrośnięte i super pyszne. Czy jest to przepis na gofry fit? Tak, jeśli nie będziesz ich obsypywać potem dużą ilością cukru pudru, czy też nie dodać bitej śmietany i słodkiego dżemu.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty