środa, 1 lipca 2015

Chrupiące gofry jak z budki

Chrupiące gofry jak z budki

Wiele stron i blogów przeszukałam zanim znalazłam ten właściwy przepis na blogu Modern Taste. Dokładnie takie, jakie można kupić w budkach z goframi :) Zapraszam do przygotowań! Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry.


To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Następnie wlewamy mleko, wodę, wsypujemy przesiany z mąką proszek do pieczenia, ucieramy do połączenia składników. Na koniec dodajemy olej i całość miksujemy (około min). Do gotowego kremu dodajemy świeżo ubitą pianę z białek i delikatnie łączymy trzepaczką lub łyżką - ostrożnie, aby ciasto było napowietrzone i nie. Mama do tej pory uznawała gofry tylko z jednej budki nad morzem, ale kiedy spróbowała tych, też kupiła sobie gofrownicę i przez kilka dni robiła codziennie.


Mój przepis na chrupiące gofry jest prosty, ale trzeba przestrzegać kilku ważnych zasad. Jedna z nich jest taka, że nie wolno zaglądać do gofrów w trakcie pieczenia. Jest to kluczowe przy przepisie na ciasto na gofry chrupiące. Inaczej gofry zaczynają się pocić a temperatura w grzałkach spadać.


KeJt Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Przepisy z serca domu. Jak zrobić gofry jak z budki? Moje próby wytworzenia gofrów idealnych niejednokrotnie kończyły się mało zadowalającym efektem, a to były jakieś takie gumowe, a to zbyt chrupiące, a ja poszukiwałam proporcji, które pozwoliłyby mi otrzymać gofry idealne – chrupiące na zewnątrz i mięciutkie w środku – i udało. Jedyny sekret jaki trzeba znać robiąc gofry to ten, żeby kłaść je do ostudzenia na kratce. Zamarzyły mi się gofry, takie jak pamiętam z dzieciństwa.


Inaczej para z gofrów się skrapla i nasze gofry będą rozciapane, zamiast chrupiące. Dodane przez ankaklak w: Tylko o kuchni. Pytałam kiedyś pani od gofrów jak je robi,że są takie chrupiące- inne niż domowe. Ponieważ dzieciaki uwielbiają gofry i dżem, są więc one naturalnie dobrym połączeniem na wesołe, letnie, niebanalne i smaczne śniadania.


Dla nas połączenie idealne to gofry z bitą śmietaną i owocami, mniam! Z tego przepisu gofry smakują jak te z budki nad morzem. Pamiętajcie, że podstawą upieczenia dobrych i chrupiących gofrów takich jak nad morzem jest dobry przepis ale również dobra gofrownica.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Chrupiące gofry jak z budki

Często używam do upieczenia gofrów gofrownicy, ale zdarza mi się je upiec w foremce w piekarniku (są bardzo dobre i wychodzą jak gofry z budki). PRZEPIS NA GOFRY LEKKIE I CHRUPIĄCE. Domowe gofry to szybki sposób na pyszny deser, stworzony do tego, by w stu procentach zaspokajać nagłą ochotę na „coś słodkiego”. Te chrupiące ciastka do ideału nie potrzebują wiele. Już sam cukier puder rozprószony na puszystym wafelku sprawia, że sięga się po nie z wielkim apetytem.


Wypróbowywałam wszelkie przepisy (w tym te z dopiskami „najlepsze”, „jak z budki”) i za nic w świecie gofry nie chciały wyjść idealnie chrupiące, takie jakie znałam z domu czy z nadmorskich kawiarni, a z racji tego, że mój rodzinny dom znajduje się nieopodal takich miejscowości jak Mielno czy Kołobrzeg, to w sprawach. To jest pierwszy przepis, z którego gofry wyszły mi, chrupiące na wierzchu i pysznie pulchne w środku, tylko trzeba nastawić gofrownicę na maksymalną temperaturę. Szukałam smaku jak z budki, czyli chrupiące na zewnątrz i miękkie w środku. Unsubscribe from Thermomania?


Chrupiące gofry jak z budki

Ciasto wlać do miski z ubitą pianą, delikatnie wymieszać szpatułką. Chrupiące gofry, czy to czy z dodatkami, przypominają nam smak dzieciństwa spędzonego na koloniach z rówieśnikami i rodzinnych wczasach. Gofry jak z budki - jak zrobić w domu?


Któż, choć raz będąc nad morzem, nie próbował gofrów z budki? Tego smaku nie można porównać z żadnym innym. Nawet teraz, już dorosłym ludziom, ciężko nam przejść obojętnie obok budki z goframi, aby nie ulec magii ich cudownie.


Najlepszy przepis na gofry ! Niesamowicie chrupiące, a zarazem lekkie i delikatne – a jj, na samo wspomnienie cieknie ślinka. Długo szukałam idealnego przepisu na te gofry, które mogłyby konkurować z tymi z profesjonalnych budek – i znalazłam! Teraz takie gofry przygotowuję w domu i przyznam się Wam, że kocham robić gofry tak samo, jak kocham naleśniki! Jest to bardzo prosty przepis na gofry, które wychodzą niezwykle chrupiące.


Można je podać z dowolnymi dodatkami np. Z przepisu powinno nam wyjść sztuk pysznych gofrów. Nie były to gofry puszyste i chrupiące, jak sentymentalne gofry z budki nad morzem.


Dlatego teraz przy przyrządzaniu gofrów trzymam się jednak przepisu. Zarzuciłam też na razie eksperymenty z mąkami innymi niż pszenna, bo jakoś nie do końca takie gofry mi smakowały. W myśl zasady: co nie smakuje, lepiej wykluczyć z diety. Pamiętam, jak byłam w ciąży z Antkiem i miałam kosmiczne zachcianki. W ostatnim trymestrze nie koniecznie były one pożywne i zdrowe.


Wstyd się przyznać, ale moim ulubionym przysmakiem był kebab z budki i gofry z bitą śmietaną. Jadłam je bez opamiętania. Przepisy na najlepsze gofry jak z budki w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej idealnych przepisów na najlepsze gofry jak z budki.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty