piątek, 4 maja 2018

Krokiety przepis

Smaczną potrawą, która ma zastosowanie w kuchni tradycyjnej, jak też wegetariańskiej, są krokiety z kapustą. Maczać krokiety w jajku a następnie obtaczać w bułce tartej. Przepis na krokiety z pieczarkami do barszczu. Wielokrotnie dostawałem zapytanie: Co zrobić z mięsem z rosołu?


Jest wiele pomysłów: pasztet, smarowidło na chleb, farsz do pierogów, obsmażenie kawałków mięsa na maśle z cytryną i natką pietruszki. Za najfajniejsze rozwiązanie uważam przygotowanie krokietów z mięsem z rosołu. Na każdy naleśnik nakładamy około 1-łyżek farszu.


Krok 3: Zwijamy krokiety. Boki naleśników składamy do środka i zwijamy krokiety. Smażymy na rozgrzanym oleju z dwóch stron na złoty kolor. To tylko naleśniki wypełnione ulubionymi składnikami, zrolowane, zapanierowane i usmażone.


Krokiety przepis

Ważne jest by mieć sprawdzony podstawowy przepis – czyli dobry przepis na naleśniki. I eksperymentować z farszem, bo to danie może powstać praktycznie ze wszystkiego. Dzięki za przepis na krokiety - zrobiłam je już teraz i wyszły pyszne. Dodałam jednak więcej pieczarek, kapustę dosyć mocno przepłukałam, aby nie była za kwaśna, a cebulę zwykła zamieniłam na czerwoną. Gdy już upieczemy naleśniki możemy, dodawać swoje ulubione nadzienie.


Ja wszelkiego rodzaju krokiety zawsze jem z barszczem czerwonym do picia. Zawsze robię krokiety z mięsem i kapustą z grzybami, a może są jeszcze inne rodzaje farszów? Oto przepis na krokiety z farszem z grzybów i kapusty.


Najlepsze krokiety pieczarkowe - przepis i film wideo krok po kroku jak powstają krokiety z farszem z pieczarek. Od kilku dni chodziły za mną takie klasyczne krokiety ziemniaczane. To prosty przepis bez udziwnień.


A właściwie barszczykiem. U nas w domu, o czerwonym barszczu z buraków mówiło się, nie wiedzieć czemu – „barszczyk” ( przepis tu ). Jednak podstawą każdego rodzaju krokieta jest właściwe ciasto. Przedstawiam świetny przepis na naleśniki na krokiety. Uwielbiam krokiety a jeśli do tego jeszcze mogę wypić barszcz czerwony to jestem w siódmym niebie.


Twoje krokiety z grzybami leśnymi prezentują się smakowicie, aż mi ślinka leci. Ser również jest świetnym pomysłem, tylko ja dałam plaster sera na naleśnik i później na to farsz. Najbardziej lubiane i najczęściej przygotowywane krokiety w moim domu.


Bułkę tartą rozsypać na talerzu. Panierować krokiety z mięsem w roztrzepanym jajku, a następnie obtaczać z obu stron w bułce tartej. Smażyć na rozgrzanym oleju ze wszystkich stron na złoty kolor.


Bardzo często goszczą na naszych stołach, najczęściej widzimy je podczas świąt Bożego Narodzenia. W tym okresie głównym farszem do krokietów są kapusta i grzyby. O rety, przedstawiam krokiety!


Jeśli lubicie ruskie pierogi, ich smak powali Was na nogi. Gdy zgrabnie się je zawija czas przyjemnie mija. Czytając przepis na KROKiety krok po kroku będziecie w szoku.


Krokiety przepis

Prawdziwą rakietą jest tu połączenie ziemniaków, wędzonego twarogu i karmelizowanej cebuli. Do krokietów pasuje farsz mięsny, warzywny, jak i na bazie kasz, grzybów, serów czy orzechów. Marko ty moja, jak ja lubię krokiety z pieczarkami, chrupiące i pachnące. Pamiętam krokiety z pieczarkami, także takie z jajkiem i szczypiorkiem oraz trzecie z kapustą kiszoną, które kupowałam w niedużej garmażerce na Saskiej Kępie w Warszawie.


Jednak tę tradycyjną polską potrawę podawać można nie tylko od święta. Choć ich przygotowanie zajmuje trochę czasu, rekompensują ten trud swoim smakiem. Dlatego krokiety z mięsem przygotowuję zwykle z podwójnej porcji i część mrożę, by mieć tzw. Do farszu najlepiej wykorzystać mięso z rosołu. Sprawdź, jak zrobić idealne naleśniki na krokiety.


Naleśniki, które będzie puszyste, miękkie i elastyczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty