środa, 1 marca 2017

Swetry na drutach wzory i opisy

Aldona Brzezińska do wzory na druty. Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę. Znajduj i zapisuj pomysły o tematyce „Wzory na sweter” na Pintereście. Dodał Alicja Essuman - Mensah Obserwuj.


Strona dla osób twórczych. Ciekawe artykuły o sztuce tworzenia na drutach i na szydełku.

Darmowe wzory i kursy wideo krok po kroku. Sploty, wzory, wykonywanie dekoracji, filcowanie, ubrania i dodatki … nie tylko dla pasjonatów. Będą to moje pierwsze prace dlatego wybrałam łatwiejsze wzory i mam nadzieję, że uda mi się je wydziergać dla mojej letniej wnusi. Robótki ręczne na drutach i szydełkiem. Tutaj znajdziesz praktyczne porady, wiele inspiracji i fajne prace.


Daj się wciągnąć w szydełkowanie i dzierganie. Na jesień, zimę, wiosnę, a także na chłodne wieczory późnego lata. Mamy dla Was niepowtarzalne, ręcznie robione swetry na drutach.


Grube i ciepłe, ażurowe i przewiewne, z krótkim i długim rękawkiem - mamy w ofercie swetry dla każdego.

Herbimania opisy wzorów. Nie będę owijać w bawełnę – dałam plamę. Planowałam opublikować post poświęcony fajnym projektom, które można dziergać oglądając premierowe odcinki drugiej połowy sezonu Walking Dead i zwyczajnie o tym zapomniałam. Dwa odcinki poszły w pole, ale z drugiej strony jeszcze przed nami, więc coś tam udziergać się da.


Wyszukaj włóczkę lub inny produkt po nazwie, kolorze lub innym wyrazie występującym w opisie produktu np. Wynik wyszukiwania można zawęzić wg kategorii, producenta lub ceny. Moja coroczna tradycja - nowe filcowane, wełniane kapcie :) Uwielbiam je nosić jak już zaczyna być zimno w nóżki, ale wytrzymują jeden sezon więc co roku robię nowe. Robię ręcznie autorskie modele swetrów głównie na okrągłych drutach.


Już wiem, że blog jest dla wielu zaglądających inspiracją, są też tacy, którzy sięgają po druty i zaczynają lub przypominają sobie o robieniu i tak trzymaj, na okrągło, pozdrawiam, Dorota. Może czytałaś moje słowa otuchy dla początkujących, przełamałaś opór debiutantki i jesteś już szczęśliwą posiadaczką własnoręcznie wydzierganego szala, czapki, czy też ogrzewacza na ulubiony kubek do kawy. Czujesz, że mogłabyś już porwać się na coś bardziej ambitnego, ale nie wiesz, jak zrobić prosty sweter na drutach.


Modelowanie linii ramion i dekoltu wciąż wydaje. Do niektórych projektów napisałam opisy wykonania. Opisy są mojego autorstwa, są darmowe do wykorzystania dla celów prywatnych (nie zarobkowych) i przeznaczone dla osób umiejących już robić na drutach, więc proszę mi wybaczyć skrótową czasami ich formę, podstaw dziewiarstwa najlepiej nauczyć. Spraw sobie naprawdę unikatowy prezent. Odwiedź galerię Kuferart.


Zielony cardigan freeform crochet. Sweter robiony na drutach.

Granatowy sweterek kid mohair. Ponczo w kolorze jeansu. Chce panstwu pokazac piekny i latwy do zrobienia wzorKROPELKI. Po prawej stronie na górze jest letnia bluzka na drutach z Puro Lino. Do niej opis już wkrótce będzie dostępny.


Na razie jest w fazie testowania. Są jeszcze inne dwie bluzki i cztery swetry. Która potrafi dziergać proste wzory. Dla ciebie, która jesteś otwarta na naukę. Lub dla ciebie, która postanowiła za wszelką cenę nauczyć się robić na drutach.


Wzory azurowe na Drutach Witam , ten tydzien byl dosc zapracowany i jakos nie mialam sily wejsc na bloga. W tym tygodniu bylam dwa razy na treningu i miedzy czasie zajmowalam sie swoim hobby, a gdzie indziej musialam zajac sie zyciowymi sprawami. Do tego przygotowywuje pokoj gospodarczy do rewolucjii :). Zrobilam pare robotek, ale baterie. Każda po­ra ro­ku jest od­po­wied­nia na swe­ter, bo i swe­ter nie jed­no ma imię.


Handmade-kursy ,wzory ,tutoriale To również dobre miejsce do promocji Waszych blogów. Jeśli chcecie podzielić się swoimi kursami napiszcie do mnie. Osoby,których kursy udostępnię, pobierają baner bloga i dopisują się do obserwatorów.


Jej zaletą jest otrzymanie dzianiny, której nie musimy zszywać, a dodatkowy plus (kiedy mamy ograniczoną ilość włóczki) - dzianie do momentu skończenia się przędzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty