środa, 2 marca 2016

Sernik z jagodami

Kremowy sernik z dużą ilością owoców, na delikatnym kruchym spodzie. Pyszny i łatwy do zrobienia. Najpierw podpiekamy sam spó później dodajemy masę serową i owoce i pieczemy już razem do ścięcia się masy. Sernik z jagodami w nowej odsłonie :-). Duża familijna blaszka sernika na domowej roboty kruchym cieście, z dużą ilością świeżych jagód (u mnie w tej roli borówka amerykańska) i z kratką z kruchego ciasta.


Piekę go od czasu do czasu używając sezonowych owoców. To jeden z tych wypieków, przy którym ciężko poprzestać na jednym kawałku. Pewnie wiecie jak uwielbiam serniki, więc jeżeli chociaż trochę zaraziłabym Was moją fascynacją to byłabym przeeeszczęśliwa! Cudownie smakują z bitą śmietaną, zawsze przypominają mi wakacje nad morzem i gofry. Dzisiaj zapraszam na przepyszny, bardzo jagodowy sernik o fantastycznym kolorze.


Delikatny, na kruchym spodzie z pełnoziarnistych ciastek. Ser twarogowy i jagody to znakomite połączenie. Najlepszy z polskimi leśnymi jagodami, ale możecie je zastąpić borówkami amerykańskimi.


Sernik z jagodami

Przygotowanie jest bardzo proste i szybkie. Masę serową przygotowałam z gotowego twarogu sernikowego z wiaderka z Piątnicy i serka mascarpone, spód to tylko pokruszone herbatniki, bez dodatku masła, a na wierzchu świeże jagody (część zapieczona razem z serem, a część rozsypana tuż przed podaniem). Puszysty sernik z jagodami to pyszne ciasto, które zasmakuje wszystkim wielbicielom sera i owoców.


Podajemy sprawdzony przepis na sernik z jagodami. Ale w końcu się zawzięłam i oto jest! Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Czym pachnie u Żaków. Błyskawiczny do przygotowania i niezawodny sernik.


Sernik z jagodami

Biała masa serowa z dodatkiem samych białek i roztopionej białej czekolady, na spodzie z gotowych czekoladowych ciasteczek. Pieczony przez około godzinę bez specjalnych zabiegów - np. Trójwarstwowy sernik na zimno zrobi wrażenie na wszystkich gościach. Wbrew pozorom jest banalnie prosty do przygotowania i nie wymaga pieczenia. Trzy odcienie fioletu tworzą efekt ombre, który można uzyskać za pomocą dowolnych owoców - my proponujemy elegancki fioletowy wariant z jagodami.


Jak zrobić sernik z jagodami? Spód brownie przygotowujemy wg. Jak przygotować jogurtowy sernik z jagodami. Spód: herbatniki pokruszyć na konsystencję bułki tartej. Kiedy pokruszone, dodać do nich roztopione masło oraz brązowy cukier.


Wymieszać po czym przełożyć na okrągłą formę wyłożoną papierem do pieczenia i lekko ugnieść dłonią aby powstała jednolita całość. Ciasteczka należy pognieść i wymieszać z roztopionym masłem. Odłożyć pół szklanki tej masy, a resztę wyłożyć dno tortownicy i schłodzić. Witam potrzebuje przepisu na placek ptasie mleczko z jagodami na biszkopcie szukałam ale nie moge znalesc moze ktos ma w swojich zbiorach.


Sprawdzony przepis na sernik z jagodami od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku!


SERNIK BEZ PIECZENIA Z JAGODAMI – ten sernik wygląda i smakuje obłędnie #128578; moja rodzina zakochała się w cudownym smaku serniczka na zimno #128578; Żeby ułatwić Wam zrobienie tego sernika, przepisy przygotowałam w formie filmowej. Na filmie, możecie zobaczyć, krok po kroku przygotowanie ciasta. Baskijski sernik z jagodami. Zaryzykowałam z lokalnym twarogiem i wyszedł pyszny, jeden z najfajnieszych serników, strasznie mi przypomina sernik z dzieciństwa! Jagody musiałam zastąpić czereśniami- sama oceń efekty:)Pozdrawiam Ps.


Chociaż u mnie w domu się go nie przygotowywało, wielu z Was sernik gotowany może kojarzyć się z dzieciństwem. Obecnie trochę zapomniany, chętnie przygotowywany był głównie przez nasze babcie. Jako ogromna fanka serników nie mogłam go nie wypróbować - szkoda tylko, że zdecydowałam się na. Przepyszny deser z owocami sezonowymi, który urzeka swoim kolorem i pięknym wyglądem. Lekki, orzeźwiający, pachnący latem.


Z mrożonymi jagodami możemy się nim cieszyć przez cały rok, choć świeże, prosto z lasu zawsze mają najwięcej aromatu. Nie radzę piec go na mniejszej blaszce, bo znika bardzo szybko. Wykwintne ciasto na letnie popołudnia.


SERNIK JAGODOWY – piękny kolor, jaki nadają sernikowi jagody, jest niepowtarzalny. W sezonie letnim robię ten sernik ze świeżymi jagodami, w zimie przygotowuje go z mrożonymi jagodami. Ma w sobie nutę wanilii, a na wierzchu dużą ilość kuszącego, jagodowego sosu. Do jego przygotowania potrzebujesz śmietankowego serka, cukru, jajek, śmietany , jagó laski wanilii, mąki, mleka, mąki ziemniaczanej, cukru wanilinowego, soku z cytryny, a także wody. Przepyszny sernik na zimno na herbatnikowym (maślano-kakaowym) spodzie z warstwą jagodowej galaretki przygotowanej z puree jagodowego.


Sernik z jagodami

Bardzo delikatny i orzeźwiający, nie za słodki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty