czwartek, 3 marca 2016

Chrupiące gofry

CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Najlepsze gofry - chrupiące, lekkie jak piórko :-). Pyszne z bitą śmietaną i owocami.


Chrupiące gofry

Wszystkie składniki wrzucamy do jednej miski: mleko, woda, mąka, cukier biały, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, oraz wcześniej wymieszane żółtka jajek z olejem, wszystko razem miksujemy na jednolitą masę. Osobno ubijamy białka jajek z szczyptą soli. Ja mam starą gofrownice jeszcze pamiętającą czasy PRLu i do dziś piecze gofry bez najmniejszego problemu. Amoniaq Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Mieszam W Garnku.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Chrupiące gofry

To jest pierwszy przepis, z którego gofry wyszły mi, chrupiące na wierzchu i pysznie pulchne w środku, tylko trzeba nastawić gofrownicę na maksymalną temperaturę. Pół szklanki mleka więcej a gofry wyjdą przepyszne. A żeby były chrupiące opieram gotowe gofry o coś np.


Szukasz sprawdzonego przepisu na gofry? Ciasto musi być dobrze napowietrzone i gęste, aby uzyskać chrupiącą skórkę. Należy dobrze ubić pianę z białek i stopniowo dodawać przesiane składniki.


Użyj mąki pszennej, jak i pełnoziarnistej czy kokosowej! Sprawdź nasze przepisy na Polki. Ucieszą małych i dużych.


Tajemnica dobrych gofrów tkwi nie w przepisie, ale także w odpowiedniej maszynie. Chrupiące gofry możemy jeść nie tylko na wakacjach. Dzisiaj mam dla Was Kochani najprostszy i najlepszy przepis na pyszne gofry.


Zaledwie kilka podstawowych składników, wystarczy aby w domowych warunkach przygotować świetne gofry, chrupiące z zewnątrz i miękkie w środku. Przyznam, że miałam sporo wątpliwości, bo przecież powszechna opinia mówi, że “te trzy w jednym to zło”, że tosty blade, gofry do niczego, i ogólnie tylko na dnie szafy dobrze się prezentują. Postanowiłam zaryzykować. To idealny pomysł na pożywne. Gofry domowe są smaczne i zdrowe.


Przepis na gofry jest bardzo prosty. Mąkę, mleko, olej, żółtka, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, cukier puder oraz sól wkładamy do miksera i dokładnie łączymy składniki, tak aby powstała jednolita i gładka masa. Do masy dodajemy pianę z białek i delikatnie mieszamy. Gofry - puszyste i chrupiące Uwielbiam gofry, bo są pyszne oraz przypominają mi smaki dzieciństwa.


Chrupiące gofry

Kiedy byłam małą dziewczynką, często stałam w długiej kolejce, aby móc zjeść najlepsze w mieście gofry, które swoim kuszącym zapachem zapraszały do zakupu wszystkich przechodniów. Gofry robię na wiele możliwych sposobów, w różnych kombinacjach smakowych. Naturalne gofry, chrupiące i miękkie w środku, wcale nie muszą zawierać proszku do pieczenia ani sody. Ta prosta receptura nie zawiera żadnych polepszaczy, a wyrobione ciasto można przechowywać w lodówce do godzin.


Przygotowanie dania gofry - lekkie i chrupiące - domowe, najlepszy przepis. Dodaj mleko, olej, żółtka, proszek do pieczenia i szczyptę soli. Zmiksuj na jednolite ciasto. Delikatnie wymieszaj z ciastem.


Białka ubij na sztywną pianę. Gofrownicę rozgrzać na maksymalne obroty i wlewając ciasto chochlą, piec chrupiące gofry. Gofry można podać posmarowane budyniem, dżemem, marmolada, bitą śmietaną, albo polać miodem, gorącą czekoladą z wiśniami lub truskawkami. Gofry chrupiące, takie najlepsze, kojarzą mi się z wakacjami nad morzem, w Kołobrzegu.


Kupowałam je w budce przy deptaku, ze świeżą borówką amerykańską oraz innymi owocami i bitą śmietaną. Były wtedy moją ulubioną rozrywką kulinarną! Później, po powrocie do domu, wraz z końcem wakacji, marzyłam o tym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty