środa, 2 marca 2016

Sernik prosty przepis

Sernik mojej Babci był zawsze dla mnie niedoścignionym ideałem, okazało się jednak, że… cóż, nie potrafię go zrobić. Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy. Przepis na prosty sernik bez spodu z sera z wiaderka. Masę serową na sernik szykuje się super szybko, więc możesz zacząć nagrzewać piekarnik.


Kremowy, wilgotny i bardzo łatwy w przygotowaniu. Za racji tego, że mój blog oferuje szybkie i proste, ale smaczne dania szukam idealny przepis na szybki i prosty sernik. Ten przepis znalazłam w necie od blogerki Objazdowa, lekko go zmodyfikowałam, w Zobacz więcej.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Miłość w brzuchu mam. Sernik królewski (zwany także sernikiem lubelskim) to smak, który wiele osób pamięta z dzieciństwa. Jeśli chcesz, do masy serowej możesz dodać skórkę startą z pomarańczy lub cytryny, a także 2-łyżki miękkich rodzynek.


Sernik prosty przepis

Ciasto wychodzi lekkie Zobacz więcej. Sernik jest cudnie prosty w przygotowaniu i rozpływa się w ustach. Nie jestem amatorką serników. Wręcz wystrzegam się serników bojąc się, że będzie za suchy, za słodki, za bardzo „rodzynkowy”.


Nie lubisz siedzieć w kuchni przez długie godziny? Chcesz mieć pyszne ciasto, a nie narobić się przy tym? Dobrze trafiłaś #128578; Mam dla Ciebie przepis na prosty sernik na zimno z galaretką. Szybki i łatwy sernik to ciasto, które uda się każdemu i zawsze będzie smakować. Sernik pieczemy w temperaturze 1stopni przez minut.


Sernik prosty przepis

Wyłączamy piekarnik, zostawiamy zamknięte drzwiczki i trzymamy w nim sernik jeszcze przez minut. Przygotowujemy polewę: masło roztapiamy na patelni, dodajemy cukier puder. Następnie studzimy na blacie.


Sernik bez spodu to szybki i łatwy przepis kulinarny. W kategorii Boże Narodzenie znajdziesz więcej ciekawych i łatwych przepisów. Dodane przez madziak w: Tylko o kuchni.


Witam Wszystkich Smakerowiczów i zwracam się z prośbą o SPRAWDZONY przepis na sernik (zwyczajny, bez udziwnień, na kruchym spodzie lub z herbatników). Chciałabym upiec na święta, wypróbowałam dwa przepisy ze Smakera i za każdym razem klapa. Prosty przepis na sernik na zimno pozwoli ci szybko przygotować ten lubiany deser! Sernik na zimno z serka homogenizowanego może być podawany z truskawkami, brzoskwiniami, borówkami lub innymi owocami sezonowymi.


To deser, który może zrobić każdy! Sprawdź, jak zrobić pyszny sernik na zimno. Sernik wiedeński sprawdzi się świetnie w roli deseru po odświętnym, niedzielnym obiedzie. Idealnie wypadnie też na przyjęciu, udekorowany sezonowymi, świeżymi owocami. Pierwszy przepis na sernik wiedeński przywędrował do Polski prawdopodobnie wraz z Janem III Sobieskim, powracającym ze zwycięskiej bitwy pod Wiedniem.


Klasyczny przepis na polski sernik ze zmielonego twarogu, z utartym masłem i żółtkami. Pieczony do zrumienienia się wierzchu i posypany po upieczeniu cukrem pudrem. Możecie zrobić go w wersji waniliowej lub pomarańczowej czy cytrynowej (dodając wanilię lub skórkę z pomarańczy czy cytryny).


To już drugi przepis na pieczony sernik Raffaello na Kwestii Smaku. Pierwszy od wielu lat jest jednym z bardziej popularnych przepisów na serniki. Minęło jednak trochę czasu od pierwszej publikacji i czas na kolejną wersję Sernika Raffaello - tym razem w bardziej przystępnej i prostszej wersji. Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis. Wreszcie umiem piec sernik #128540; cudowny i prosty przepis , piekę go trzeci raz jak zwykle pięknie wyrósł.


Drugim razem piekłem z twarogu z wiaderka wyszedł,ale był bardziej zbity , będę piekła wyłącznie ze zwykłego twarogu. Przepyszny sernik z rosą, mięciutki i delikatny. Doskonałe ciasto na święta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty