środa, 6 września 2017

Ciasto pyszne

Pomysły na pyszne, łatwe i efektowne ciasta, którymi zaskoczysz swoich gości! Zebrałam tutaj najpopularniejsze na blogu ciast. Do każdej propozycji jest podlinkowany przepis, wystarczy kliknąć w słowo PRZEPIS TUTAJ lub w zdjęcie ciasta. TRADYCYJNE DOMOWE CIASTA – NAJLEPSZE PRZEPISY. Stworzyłam listę przepisów z najlepszymi, tradycyjnymi, domowymi ciastami.


Pyszne są serniki i makowce na kruchym cieście (tradycyjne wypieki świąteczne). Czasami placki kruche (np. wzbogacone miodem) przekładamy ciepłymi masami. Te najlepiej smakują po pewnym czasie, gdy ciasto zmięknie. Uzupełnieniem tej kategorii przepisów są ciasta drożdżowe.


Zwykłe – puszyste z kruszonką lub z. Rurociąg- pyszne ciasto bez pieczenia! Do jego wykonania użyłam blaszki o wymiarach 24×cm. Ciasto zawsze należy zrobić dzień wcześniej przed podaniem, ponieważ wówczas rurki zmiękną i nie ma żadnego problemu z krojeniem.


Mocno czekoladowe ciasto brownie i delikatna masa serowa. Rewelacyjne połączenie i wyśmienity smak. Zapraszam na pyszne ciasto czekoladowe z serem, czyli sernikobrownie. Dziś w wersji klasycznej bez owoców, tylko brownie i ser.


Ciasto idealne na rodzinne spotkania przy kawie. Jeśli macie ochotę na jakieś pyszne ciasto ale nie chce Wam się robić nic skomplikowanego to ten przepis jest właśnie dla Was! Ciasto ucierane mikserem w jednej misce, bez żadnych dodatków, owoców. Przepis z bloga Daktyle w czekoladzie.


Ciasto Oczy Carycy – Dzisiaj zapraszam na pyszne, fantastycznie wyglądające ciasto z dwukolorowym biszkoptem, kremem, biszkoptami w kawie i galaretką. Jest trochę czasochłonne, ale warto je przygotować, ponieważ jest bardzo smaczne i apetycznie wygląda. Takie idealne, bogate ciasto na imprezę, przyjęcie rodzinne. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na proste pyszne ciasto.


Pyszne jesienne ciasto ze śliwkami i orzechami laskowymi. Znakomite kruche ciasto z dużą ilością śliwek, bez konieczności wcześniejszego podpiekania spodu. Bogate w smaku, cudownie pachnące cynamonem, po upieczeniu oprószone cukrem pudrem. Pyszne ciasto biały lion, z ryżem preparowanym Witam. Niedawno trafiłam na bardzo ciekawy przepis, postanowiłam go wypróbować, i muszę powiedzieć, że jest to jedne z najlepszych ciast jakie ostatnio piekłam.


Ciasto ze śliwkami to mój ulubiony deser, który jest szybki i łatwy w wykonaniu. Zamiast śliwek można wykorzystać również jabłka, nektarynki, brzoskwinie lub inne owoce. Zamów jedzenie online z Ciasto Impasto na Pyszne. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga pozytywnie.


Można też rozetrzeć w palcach. Wszystkie składniki na ciasto zmiksować na piasek. Większą część rozsypać na wysmarowaną masłem tortownicę o średnicy cm.


Ciasto pyszne

Jednak pyszne kruche ciasto ze śliwkami to coś co trzeba upiec. Moje ciasto ze sliwkami jest bardzo proste do zrobienia i zawsze się udaje. Prosty przepis na pyszne ciasto dyniowe! Idealne jako szybki deser do kawy lub podstawa jesiennego tortu :) Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku na ciastkożercach! Jako, ze sezon na maliny jeszcze trwa, zapraszam dziś na pyszne i bardzo łatwe ciasto-biszkopt z kremem i malinami z galaretką.


To ciasto często gości w moim domu, to taki pewniak, zawsze wychodzi i smakuje. Ciasto góra lodowa to moim zdaniem jedno z najsmaczniejszych ciast przekładanych z kremem. Pomimo swojej dziwnej nazwy ciasto jest przepyszne i wygląda naprawdę ciekawie. Jest również bardzo proste do zrobienia, a dla ułatwienia przygotowałam filmik, który poprowadzi Cię krok po kroku – znajduje się powyżej w przepisie.


To ciasto jest pyszne, robiło je mnóstwo osób z powodzeniem, więc jestem pewna, że Tobie też się uda jakbyś chciała jeszcze kiedyś spróbować – ja robiłam je kilkanaście razy i pamiętam, ze raz też mi opadło i wyszedł zakalec – na szczęście jedyny raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty