piątek, 3 sierpnia 2018

Metamorfoza mebli bodzio

Tworząc projekt staramy się stosować rozwiązania pozwalające na maksymalne zagospodarowanie przestrzeni i pełne zaspokojenie oczekiwań naszych klientów. Czas wakacji to dla mnie okres intensywnej pracy nad metamorfozami mebli. Dlatego korzystając z wolnej chwili chcę pokazać Wam obiecane zmiany w Bajkowym Gnieździe.


Jak wiecie zaczęłam wprowadzać czarne elementy do swoich beżowo-szaro-białych pomieszczeń. Są to nieliczne akcenty, ale zmieniają przestrzeń dodając jej charakteru. Instrukcje krok po kroku jak przeprowadzić renowację starych, zniszczonych mebli i nadać im nowy wygląd. Zobacz jak odmienić wnętrze domu i dokonać jego metamorfozy. Marzec był dla mnie miesiącem gorączkowej pracy przy metamorfozach wielu mebli i dekoracji.


Gorączkowej dlatego, że czeka na mnie ogród zaniedbany od zeszłego roku. Obiecałam sobie, że od kwietnia poświęcę mu więcej czasu i uwagi. Nie wiem tylko, czy dotrzymam tej obietnicy, bo kolejne meble czekają na swoją kolej. Projektuję wnętrza i zawodowo przeprowadzam spektakularne metamorfozy mebli.


Uwielbiam wszelkiego rodzaju starocie a moją specjalnością jest nadawanie im nowego wyglądu. Skończyłam studia na kierunku Stylizacja, Aranżacja i Dekoracja Wnętrz na Akademi Sztuk Pięknych w Łodzi. Oj na samym końcu zobaczycie co tam wyprawia :)) Ja też bezczynnie nie siedzę przerabiam meble do tej całej pracowni mojej.


I tak myślę sobie ostatnio , że u nas oprócz narożnika i krzeseł to nic nowego(nie prze robionego ) z mebli nie ma. Informacje opublikowane w serwisie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Zasady wykorzystywania i przetwarzania danych określa Polityka prywatności.


Dostawa GRATIS powyżej 6zł Czas dostawy - dni robocze! Raty - do rat bez dodatkowych kosztów. Nasza specjalność to nowoczesne meble z litego drewna do sypialni, jadalni i salonu. The Beds to polska marka o europejskim zasięgu.


Znajdziesz w niej farby kredowe, pracownię i sklep, zlecisz wymianę tapicerki, to miejsce gdzie odbywają się. TURKUSOWA to miejsce niezwykłe i ciekawe. Pomysły dla: metamorfoza mebli. Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu - w każdym produkcie i każdym detalu.


Portal dla osób ceniących sobie niebanalny wystrój wnętrz w domu oraz w miejscu pracy. Przejrzyj najlepsze projekty wnętrz, zobacz jak można się urządzić. Renowacja mebli krok po kroku. Połamana i zniszczona przez korniki kołyska, z lat 50-tych została przywrócona do życia, by znów kołysać do snu dzieci w XXI wieku.


Bodzio stał się największym producentem mebli w naszym kraju. O wysokiej jakości produktów i niezmiennym zaufaniu klientów świadczy fakt, że Bodzio od dziesięcioleci plasuje się w czołówce najlepszych firm w Polsce. Meble kuchenne Bodzio - cena. Niezwykle interesująca zdaje się być również seria Sandi.


Odważyłam się na malowanie mebli z okleiny po metamorfozie stolika Lack (tu możesz zobaczyć post), gdzie przemalowanie wyszło świetnie. Postawiłam na eksperyment, aby się przekonać, czy to malowanie mebli z MDF ma sens, czy nie. Przemalowałam komodę i łóżko wenge. Jak zawsze takie malowanie wymaga kilku kroków.


Fabryka Mebli Bodzio obecnie jest jednym z najwiekszych producentow mebli w Polsce. Metamorfoza komody z Bodzia ZoykaHOME. MEBLOPOL - meble do salonu, sypialni, komody, biurka. W salonach Black Red White znajdziesz meble i dekoracje w ulubionym stylu i atrakcyjnych cenach.


Sprawdz bogata oferte wyposazenia wnetrz i wybierz cos. Równie dobrym pomysłem będzie ozdobienie szafy za pomocą tapety ściennej lub specjalnej okleiny do mebli. Podobno jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty