wtorek, 22 sierpnia 2017

Robótki na drutach sweterki dla dziewczynek

Moda damska: Najmodniejsze kolekcje, ciekawe i oryginalne dodatki, buty, torebki, sukienki. Zobacz jakie są trendy w modzie damskiej. Do niedawna robienie na drutach i szydełku było domeną babć! Dziś to jedna z najmodniejszych form spędzania wolnego czasu.


Zobaczcie, jakie cuda można wydziergać z włóczki dla naszych milusińskich!

Najpierw w moim życiu dziergałam dla siebie i koleżanek, później dla swoich dzieci córki i syna. A jak wreszcie zostałam babcią cały zapał skierowałam na moje ukochane wnuki dziewczynkę i chłopczyka. Niestety nie podejmę się w najbliższym czasie realizacji czegoś na drutach, gdyż jest to domena mojej mamy i nie chcę jej odbierać przyjemności. W swojej „karierze” zrobiła już nawet szopkę bożonarodzeniową na drutach, z której jest bardzo dumna, choć wiadomo.


Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Ela Mrozowska od kingawka do na drutach i szydełku dla dzieci. Sukieneczki dla dziewczynek.

Sweterki i kamizelki dla dzieci. Buciki, kapcie, skarpetki. W czapeczkach i kapelusikach dla dzieci jest wzór na sówkę na drutach z reszta musisz sobie sama poradzić Ninoczka - jest zresztą tez jak zrobić bucik na drutach, wiec połącz.


Darmowe wzory szydełkowe i na drutach dla dzieci i niemowląt. Wzoru nie ma, ale podpowiadam, że należy zacząć od rękawków które dłubiemy naokoło do pach, a przy pachach dodając oczka wyrabiamy dwa katy proste i dodajemy tak w tych samych miejscach już na dalej pracując naokoło do momentu kiedy osiągniemy polowe szerokości sweterka minus pliska. Moje robótki na drutach. Znajduj i zapisuj pomysły o tematyce „Wzory na sweter” na Pintereście. Robótki warmińskie i niewarmińskie.


Opisuje jak zrobilam sweterek dla dziewczynki na 2-latka na drutach,ozdobne detale zrobione szydelkiem i wyszyte. Blog W harmonii - dekoracje, inspiracje, robótki ręczne. Kapeluszy czar dzień temu LINDEVROUWSWEB.


Babytruitje haken dni temu Szydełkowe czary-mary. ROBÓTKI SZYDEŁKOWE DONI. Izabelkowe prace na drutach. Mydlę lata temu Dina-style.

Tak obdziergałam obie wnusie :). Jakby ktoś taki chciał zrobić, to na pewno znajdzie instrukcję w sieci. Red Heart i dwa sweterki dla mnie.


Ten sam, początkowy etap robótki, tylko lewej stronie. Do pach można sweterek robić na drutach prostych, no ale na okrągłych lepiej widać, co nam wychodzi. Dzięki technologiom przechowującym i uzyskującym dostęp do informacji na Twoim urządzeniu podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies), STUDIO MK Sp. Ci dopasowane reklamy oraz poprawiać jakość prezentowanych Ci informacji. Wykonujemy ubranka dla dzieci na zamówienie.


Mamy dla Was niepowtarzalne, ręcznie robione swetry na drutach. Grube i ciepłe, ażurowe i przewiewne, z krótkim i długim rękawkiem - mamy w ofercie swetry dla każdego. Artystycznie wykonane sweterki i bolerka na szydełku to doskonały prezent dla osób, które lubią się wyróżniać. Tytułowa zrobiona na drutach kocia czapka ma swój początek w mojej głowie.


Jednak za inspiracją do jej powstania kryją się moje dziewczyny, które uwielbiają zwierzęta. Szczególny zachwyt jest udziałem kotów i psów. Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj. Robiłam podwójna nitką na drutach 7mm z Alpaki Drops. Ubranka tworzone są głównie według własnych pomysłów w 1 ręcznie szydełkiem lub na drutach.


Każde ubranko jest wyjątkowe i niepowtarzalne. Wszystkie stroje wykonywane są na indywidualne zamówienie, dostosowane do wymiarów podanych przez zamawiających oraz ozdabiane według ich sugestii. Tworzą zgrany duet z materiałowymi spodniami, jeansami oraz spódniczkami. Możesz także zabierać je ze sobą na wycieczkę czy zakładać dziecku, gdy wybiera się do koleżanki czy na plac zabaw.


Bardzo wygodne do zakładania maleństwom są sweterki z miękkiego akrylu, z jak najmniejszą ilością szwów, ze swobodnymi rękawkami i szerokim dołem, żeby się pampers zmieścił. Jej modele, w większości, są przeznaczone dla dziewczynek, a ja musiałam zrobić ubranko męskie. Sprzedawaj, wymieniaj się i kupuj sweterki dla dzieci.


Na stronie popularne sweterki dla dzieci na drutach oraz wiele innych ciekawych. Wyniki dla: darmowe wzory na swetry robione na drutach dla dzieci. Na drutach - hobbystka - Chomikuj.


Szkoda, że mój ścieg na drutach wygląda jakbym robiła po pijaku. Obrus lata temu MikkoArt. Bransoletki Azteków lata temu HandMade by Kasiula ;-) Sutasz wisior lat temu Pracownia angeluS.


Reaktywacja i Recenzja sklepu lat temu Rękodzieło na Witach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty