czwartek, 31 sierpnia 2017

Dietetyczny sernik

Mam nadzieję, że mój dietetyczny sernik zagości na Twoim świątecznym stole:) Jak widzisz nawet w święta możesz dietować, nie rezygnując z przyjemności:) Skosztuj dietetycznego sernika i podziel się Twoją opinią! A jeśli szukasz dietetycznych przepisów na dania wigilijne to znajdziesz je Tutaj. Dietetyczny sernik – składniki. Tradycyjny sernik składa się z kilku podstawowych składników: jajek, cukru, masła, budyniu w proszku lub kaszy manny, mąki pszennej, proszku do pieczenia i przede wszystkim – zmielonego twarogu.


Niektórzy zamiast składnika łączącego używają ziemniaków. Dowiedziałam się ostatnio, że białko to konieczny składnik każdego z dań. A w wersji dietetycznej są jednym z najmniej kalorycznych deserów. Trochę się różni smakiem oraz konsystencją od tradycyjnych serników,ale za to można sobie pozwolić na dwa kawałki :) Ze specjalną dedykacją dla wszystkich Babć i Dziadków z okazji ich święta. Ser utrzyj mikserem z żółtkami, jogurtem, proszkiem budyniowym, miodem oraz stewią.


Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Witam, moze ktos ma przepis na taki prawdziwy sernik wiedenski,probowalam juz pare przepisow ale to nie to. Przedstawiam Wam dwie propozycje dietetycznych wersji tradycyjnego sernika.


Propozycje dietetycznej wersji tradycyjnego sernika. Jego głównym składnikiem jest budyń i twaróg, a więc cenne źródło białka i wapnia. Można jednak wybierać zdrowsze i bardziej dietetyczne słodkości. Z racji tego, że w moim domu każdy lubi mieć „coś” dobrego do kawy, mam duże wyzywanie, żeby wymyślać smaczne i jednocześnie mniej kaloryczne słodkości. Przez ostatnie tygodnie gości u nas fit sernik na zimno, oczywiście jest to wersja z domową galaretką.


DIETETYCZNY I ZDROWY SERNIK. Następnie dosypujemy kaszę manną oraz olajek i dalej miksujemy na wolnych obrotach. Jeśli masa będzie zbyt gęsta można dodać trochę maślanki , jogurtu naturalnego lub wody.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na dietetyczny sernik z czereśniami. Czy dobry sernik musi obfitować w cukier i być wysokokaloryczny? Powracające pytania o przepis utwierdzają mnie w przekonaniu, że fit sernik może górować nad tradycyjną jego odmianą nie tylko kalorycznością, ale i smakiem. Sebastian Przepisy na desery, Przepisy na kolacje, Przepisy na obia Przepisy na śniadanie 0. Dzisiaj przepis na przepyszny sernik z kaszy jaglanej.


Słowo dietetyczny odnosi się tutaj do niższej kaloryczności sernika w stosunku do tradycyjnego. Dzięki dodatku otrębów, mąki owsianej oraz płatków owsianych taki sernik charakteryzuje się również dużo niższym indeksem glikemicznym, mimo iż w składzie jest cukier. Im niższy indeks glikemiczny tym mniejszy wzrost poziomu cukru po spożyciu deseru. Fit sernik na jogurcie greckim jest lekki, puszysty i bardzo pyszny. W drugiej misce ubij białka ze szczyptą soli na sztywno, połącz z masą serową delikatnie wymieszaj do połączenia składników dodaj mąkę i budyń waniliowy bez cukru.


Dietetyczny sernik

Informujemy, że z dniem 21. Ustatecznienie serwisu oznacza brak możliwości logowania do serwisu oraz dodawania nowych przepisów. Dzisiaj Wam proponuje lekki i dietetyczny serniki jogurtowy na zimno! Jest bardzo delikatny, kemowy o lekkim śmietankowym aromacie, który wspaniale komponuję się z truskawkami. Ciasto o zachwycającej, delikatnej konsystencji, oblane płynną czekoladą smakuje jak ptasie mleczko.


Odpowiednio ozdobione może posłużyć nawet jako odchudzony tort. Delikatny, lekki, dietetyczny i bezglutenowy sernik waniliowy z frużeliną wiśniową domowej roboty. Jeden ze smaczniejszych, odchudzonych serników, które jadłam.


Ja zrobiłam go z twarogu półtłustego w kostkach, ale dobry będzie też ser wiaderkowy czy przeznaczony na serniki. Sernik bez dodatku tłuszczu i mąki. Składniki na spód mieszamy dokładnie.


Blaszkę keksowkę wykładamy papierem do pieczenia, układamy płatki. Wylewamy na spó posypujemy startą czekoladą. Po upływie testowego okresu zdecydujesz czy warto zakupić abonament w extra.


Nawet wtedy jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz zadowolony z naszego serwisu zgłoś to w ciągu dni od daty zakupu, a otrzymasz zwrot całej kwoty abonamentu bez żadnych pytań. Wszystko zmieniło się jak Dario zrobił puszysty sernik. To było coś wyjątkowego, naprawdę rewelacyjnego. Tylko ten w jego werji to nie był puszysty sernik dietetyczny, a jedynie puszysty sernik #128578; Przepis miał z książki do Thermomixa i od tamtej pory polubiłam sernik, ALE tylko i wyłącznie ten jeden jedyny. Re: powrót po latach niedziela: 6kg dziś: 6kg.


Czuję, że brzuch mam pełniejszy, nawet nieco wzdęty, ale to skutek wypełnienia jelit na pewno. Mam zamiar sobie jutro zrobić własne słodkości. NAJLEPSZY SERNIK NA JOGURTACH GRECKICH – robiłam wiele serników na jogurtach, ale ten (moim zdaniem) jest najlepszy. Mam dla Was dzisiaj coś, na co wiele i wielu z Was czekało.


Odkąd sama przechwyciłam ten przepis od swojego trenera i zaczęłam go robić i pokazywać efekty na moim snapchacie honkabiedronka, zaczęliście zadawać mi milion pytań na ten temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty