czwartek, 13 czerwca 2019

Mydło shea

Podczas mycia pielęgnują one skórę, chronią jej barierę lipidową. Zawiera również drogocenne oleje roślinne. Bogate w masło shea zapewnia skórze miękkość i ochronę.


Wśród naszego asortymentu znajdą Państwo mydło Dudu-Osun, masło shea, kolagen, kwas hialuronowy, odżywki do włosów, szampony do włosów, kosmetyki babci Agafii oraz wiele innych! To cudowne, uniwersalne smarowidło otrzymywane jest z orzeszków afrykańskiego drzewa zwanego Masłoszem Parka (na cześć pewnego pana, który przedstawił je Europie). Dzięki delikatnej pianie łagodnie oczyszcza skórę.


Mydło wzbogaciłam śmietanką kremówką. Masełko Shea (zwane także masełkiem Karite) to jest proszę Państwa klasyk pielęgnacji naturalnej. Masło shea jest również doskonałą bazą do sporządzania własnych kosmetyków.


Czarnym mydłem można myć nawet zęby (można dodać sody i mięty). Masła shea z różnych źródeł są bardzo różnej jakości, tekstury i koloru. Nie należy przekraczać stopni Celsjusza, ponieważ masło shea może stracić swe właściwości. Njodżywcze produkty pochodzą z tropików, z wilgotnego i ciepłego klimatu. Olejem neem leczono kiedyś nawet trąd.


Masło shea – olej roślinny uzyskiwany z owoców masłosza Parka (ang. pot. shea tree). Masło shea wbrew temu co wciska nam przemysł kosmetyczny nie nadaje się do tłustej skóry, za bardzo ją obciąża, trzeba szukać mydła w 1 z oleju lnianego tłoczonego na zimno, w żadnym wypadku nie w twardych kostkach, lub innych ślicznych kształtach, bo niewiele ma to wspólnego z prawdziwym mydłem z oleju lnianego, powinno. Ręcznie wykonane mydło Shea z węglem aktywnym - bezzapachowe jest unikalną kompozycją czystego masła Shea, oliwy z oliwek, oleju kokosowego, oleju ze słodkich migdałów. Zainspirowane tradycyjną recepturą mistrzów mydlarskich, na bazie której L'OCCITANE stworzyło roślinną recepturę o wyjątkowo łagodnych właściwościach.


Wzbogacone o naturalny węgiel aktywny. Drogocenne oleje roślinne i olejki eteryczne wspomogą warstwę ochronną naskórka i pozostawią na ciele piękny zapach. Ponieważ tworząc receptury wykorzystuję całą moją wiedzę. Mydła z masłem shea dla skóry wrażliwej.


Tradycyjna receptura mydeł zapewni doskonałe nawilżenie i pielęgnację skóry. Nie używam barwników, choć lubię kolory. Znam właściwości olejów i wiem jakie mydła z nich powstaną. Ministerstwo Dobrego Mydła.


Mydło shea

Do produkcji mydła zostają zastosowane wyłącznie roślinne oleje pochodzące z kontrolowanych biologicznych upraw. Korzystamy z dobrych, naturalnych składników, działamy zgodnie z ideą Zero Waste. W Mydlarni Cztery Szpaki wytwarzamy proste rzemieślnicze kosmetyki bez konserwantów.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Po zakupie radośnie otworzyłam opakowanie,zapach cudowny, ale po kilku użyciach zapach się wymydlil i pozostało mi szare mydło które nawet kolorem je przypomina. Po procesie zmydlenia zostają dodane inne składniki - w zależnie od gatunku: mió perfum lub eteryczne olejki. Mydła robię świadomie, wiem kiedy zmniejszyć lub zwiększyć przetłuszczenie.


Jestem bardzo zawiedziona po zakupie mydła Werbena, po zlikwidowaniu sklepu w mojej bliskiej lokalizacji, nie używałam mydła ze lata. Do każdego rodzaju cery. Mydlo firmy Karethic z organicznym masłem shea nadaje się idealnie do oczyszczania j i wrażliwej skóry.


Mydło to zachowuje kojące właściwości wszystkich zastosowanych olejków roślinnych dzięki delikatnemu procesowi produkcji. To bogate i bardzo łagodne dla skóry mydło rozpieszcza skórę, nawilża i działa odżywczo. Zobacz inne Mydła, najtańsze i najlepsze oferty.


Mydło shea

Mydło Orientana mydło z masłem shea Neem Eukaliptus Drzewo Herbaciane – sprawdź opinie i opis produktu. W przepisie została zmniejszona ilość oliwy na korzyść masła shea – mydła wykonane na masłach są nieco bardziej białe od tych z przewagą oliwy. Wzory balsamów z masłem shea do ciała sprzedawane w foremkach na wagę i są zastrzeżone w Urzędzie Patentowym RP.


Dla rozjaśnienia mydła zrezygnowałam ze stosowania maceratów ziołowych (maceraty barwią na kremowo lub beżowo). Wysoka jakość balsamów z masłem shea zapewnia, że są całkowicie zdrowe i bezpieczne dla skóry. Receptura balsamów oparta jest na wysokiej jakości składnikach naturalnych bez chemicznych barwników.


Produkty z masłem shea są sposobem na włosy, szorstką skórę i pękające usta. Masło shea (masło karite) to jeden ze składników o największej różnorodności zastosowań w kosmetyce. Rafinowane i nierafinowane masło shea wykorzystywane jest w czystej postaci oraz jako składnik wspomagający.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty