poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Moje wypieki

Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami.


Puszysty sernik na białkach, z pysznym kruchym ciastem. Bez używania foremek, z. Proste ciasteczka świąteczne. Wspaniałe muffiny z jabłkami, cynamonem i orzechowo. Prosze wybaczyc, ze poprawie ten przepis, mieszkam ponad 35. Wielki powrót autorstwa Świątkowska Dorota , dostępna w Sklepie EMPIK.


Pyszne, gdy spróbowałem od razu wiedziałem, że muszę zjeść porcję tych lodów, oprócz tego, że lód ze skórką z limonki z kardamonem,i mango przypominał mi smakiem moje ulubione lody cytrynowe. Moje wypieki na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. MOJE WYPIEKI I DESERY na Allegro. Dodane przez Mateuszw: Tylko o kuchni.


Ciasta, torty, desery, ciasteczka. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! To pyszne, proste i szybkie do przygotowania, kakaowe ciasto. Zainspiruj się jednym z tysiąca przepisów na kremowe torty, pyszne ciasta i kruche ciasteczka - piecz z Kasią. Murzynek można również przygotować w termomixie.


Całkiem nowe przepisy autorstwa Świątkowska Dorota , dostępna w Sklepie EMPIK. Kuchnia: Świat kuchni – przepyszne ciasta, niezwykłe torty i desery, sałatki, kuchnie świata. Odkrywaj, kolekcjonuj i smakuj. Aktualne oferty na Ceneo. Porównuj i odkrywaj najtańsze produkty.


Kochająca i szczęśliwa żona wspaniałego męża, starająca się wprowadzać odrobinę radości i koloru do szarości dnia codziennego. Wielka pasjonatka zwierząt - właścicielka pięknego Goldenka. Film Wypieki domowe -bułeczki z ziarnami. Pieczywo z domowego wypieku nie zastąpi nigdy tego, choćby najlepszego, ze sklepu.


Próbujmy- zawsze jest ten pierwszy raz. Absolutnie pyszny, delikatny, puszysty, po prostu idealny sernik wiedeński. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze!


Robiony praktycznie na każdej imprezie - większej czy mniejszej u mnie w domu, cieszy się niesłabnącą popularnością i zachwyca nieustannie. Przepis na ciasto murzynek. Fotografia kulinarna to moja druga pasja. U mnie nie tylko super sprawdzone przepisy, ale również autorskie zdjęcia. Cytryna, ten żółty owoc jest nie tylko kolorowym przybraniem, wyrazistą przyprawą, ale również samodzielną bazą smakową dla pysznych dań i deserów.


Sok z cytryny jest składnikiem wielu potraw, sałatek, drinków i napojów. Startą skórkę możemy dodać do ciast, ciasteczek, babek, aromatyzowania likierów, sosów oraz lukru. Książka Dorota Świątkowska. PAKIET Dorota Świątkowska.


Zamawiaj książki w Ravelo - odbiór osobisty w 1punktach w całej Polsce, gwarantowana dostawa już na następny dzień! Rozkoszne świąteczne ciasteczka, napakowane suszoną żurawiną i drobinkami białej czekolady. Kruche z zewnątrz i bardziej miękkie w środku. Ciasto marchewkowe to aromatyczne ciasto wypiekane z marchwi z dodatkiem dużej ilości przypraw korzennych.


Należy do tradycyjnych wypieków brytyjskich, ale w Polsce przez wiele wieków marchewka wchodziła w skład pierników ze względu na dużą zawartość cukru. Zamiast truskawek dałam wiśnie, zaraz po tym jak wróciłam ze sklepu okazało się, że nie mam jednak żelatyny w domu więc sypnęłam jeszcze trzecią galaretkę i darowałam sobie cukier bo już go jest trochę w tych galaretkowych saszetkach, masa właściwie od razu zrobiła się taka dość. A więc tak, nie miałam już kiedy i jak zrobić zdjęcia więc niestety mogę tylko opisać.


Justyna Pszczółka i Dorota Pszczółka – Habdas – siostry z góralskim rodowodem. Pasję do pieczenia wyssały z mlekiem matki. To jej zawdzięczają swoje pierwsze wypieki. Orzeszki to niestety nie moje dzieło.


Dostałam je w prezencie od mamy, ale takie prezenty to ja lubię! Ciastka są złociste, chrupiące, a krem pierwsza klasa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty