wtorek, 4 grudnia 2018

Moje przepisy

Moje przepisy

Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami.


Przepisy z kategorii moje-przepisy-pl. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Blog Kulinarny Anety Kozon.


Dla fanów czekolady mam dzisiaj propozycję zrobienia jej samemu. Podam Wam przepis podstawowy, który możecie urozmaicać według własnych upodobań dodając dowolne bakalie. Gotowanie inspiruje i daje radość z gotowania.


Moje przepisy

Znajdziesz tu sezonowe przepisy na przystawki, sałatki, zupy, dania główne oraz desery – z kuchni polskiej oraz kuchni całego świata. Bułeczki przepyszne, zrobiłam z truskawkami bo miałam akurat resztkę,postanowiłam wypróbować ten przepis i ten starszy jagodzianek z lukrem. Ciasto chyba z tego przepisu jest lepsze, bardziej delikatne i żólciótkie(robiłam na prawdziwych wiejskich jajkach) Z ciastem bardzo dobrze się pracuje,nie potrzeba nawet podsypywac minimalnie poruszyć tylko.


Ale z obu przepisów bułeczki są. Fooder to łatwe i wygodne przechowywanie oraz używanie przepisów pochodzących z dowolnych serwisów kulinarnych i blogów. Sałatki łączą w sobie to, co najlepsze! Wypróbujcie warzywne sałatki z kurczakiem, krewetkami lub aromatycznymi serami. Do słonych smaków doskonale pasują owocowe akcenty – do sałatek z mięsem można dodawać truskawki, mango czy porzeczki.


Upiekłam to ciasto, tylko nie smarowałam blatu dżemem, wyszło pyszne pomimo wędzonego posmaku śliwek które dodałam, bo użyłam polskiej węgierki suszonej, ja znam to ciasto od wielu lat, ale moje miało inny krem, zamiast mascarpone były jajka ubite na parze no i bez warstwy dżemu. Wiele osób właśnie tak zaczyna dzień - ale czy to naprawdę zdrowe? Sprawdzone i smaczne przepisy kulinarne. Na naszej stronie znajdziesz przepisy kulinarne na ciasta, sałatki, dania główne i inne. Zdecydowaną większość przepisów zaopatrzyliśmy w czytelne zdjęcia, które ułatwią Ci ocenę danej potrawy.


Zwykłe – niezwykłe ciasto na wielkanocny stół. Kruche ciasto można wykorzystać do innych, własnych przepisów – zwykłe ciasto. Ale kiedy dwadzieścia słodkich, małych paluszków je udekorowało – to już jest niezwykłe ciasto….


Moje przepisy

Moje przepisy i pomysły to przepięknie wydany tzw. W środku znajduje się mnóstwo kartek na notatki z tematycznym podziałem, dzięki czemu bez kłopotu szybko wyszukamy swój ulubiony przepis. Jeżeli wypróbujesz mój przepis podziel się tym na Instagramie. Potrawy mięsne na każdą okazję.


Znajdziesz tu pyszne przepisy na mięso i drób, w tym gulasze, paszteciki, burgery, placki i pieczenie. Pomysły na obiady, szybkie dania lub weekendowe lunche. Moja Delicja - na słodko, na słono. Tylko sprawdzone, najlepsze i najsmaczniejsze przepisy, zasługujące na status Mojej Delicji.


Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. W środku znajdziesz miejsce na zapisywanie Twoich ulubionych przepisów, pomysłów na potrawy oraz przelicznik kuchenny, dzięki któremu szybko przeliczysz ile gram ma łyżka oleju, albo ile łyżek to pół szklanki. Ważne jest jedynie odpowiednie ich skomponowanie. Zadbajmy o to, żeby w każdej z naszych sałatek znalazły się zielone liście – nieważne, czy będzie to sałata, jarmuż czy szpinak – które mają mnóstwo witamin, a przy okazji są dobrą bazą. Dodane przez maaartinka w: Tylko o kuchni.


Witam wszystkich:) niedawno zaczęłam przygodę z pieczeniem i gotowaniem. Witam Kochani, dziś chcę Wam przedstawić przepis na rewelacyjny tort. Taki tort upiekłam na urodziny mojej mamy. Jest ona miłośniczką wszelkich orzechowych wypieków i ten tort jest maksymalnie orzechowy.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pyszne ciasta domowe przepisy czytelników. Doskonale sprawdzą się jako samodzielne danie lub dodatek do kanapek i obiadów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty