poniedziałek, 30 lipca 2018

Ile kosztuje remont z dorotą szelągowską

Pomysł na tę stronę kiełkował w mojej głowie dosyć długo. Kiełkowałby pewnie do dziś, ale pewnego dnia wypowiedziałam go nieopatrznie na głos, w towarzystwie Marii, mojej wspólniczki i wszystko. Realizacja niesamowitych projektów Doroty Szelągowskiej nie byłaby możliwa, bez towarzyszących jej specjalistów. Jednym z nich jest najlepszy stolarz w kraju – Darek Wardziak, który z drewna potrafi wyczarować prawdziwe cuda.


Najbardziej jednak lubi droczyć się z Dorotą. Skoro tu trafiliście, to pewnie już wiecie, że tak :) Moje biuro projektowe to zgrany zespół przezdolnych projektantów i architektów wnętrz. Za koordynację odpowiada niezawodna Iwona Piórkowska. Pamiętacie moją łazienkę, którą poddałam liftingowi w Dorota się urządza? Po dwóch latach przyszedł czas na porządny remont.


Czas pożegnania z wanną i zupełnie nowego spojrzenia na kafle - a to dzięki Ceramika Paradyż. Jako, że mam zupełnie własnego gifa to będzie zagadka :) Które płytki wybrałam? W komentarzu dodajcie koniecznie informację, która z wybranych przeze mnie lamp najbardziej pasuje do Was (lampy są ponumerowane :)) W ramach nagród mam dla zwycięzców po jednej sztuce.


Na Wasze propozycje czekam do piątku, a zwycięzców wybiorę w poniedziałek, jak zawsze w komentarzach pod ich postami. Dzień dobry, mamy drewniany domek na wsi. Spotkaj się z Dorotą Szelągowską w Poznaniu! To świetna okazja, aby skorzystać z indywidualnej porady lub skonsultować swój pomysł na aranżację z najbardziej znaną specjalistką od kreatywnych metamorfoz. Właśnie ruszyły poszukiwania bohaterów, którzy.


Dorota Szelągowska zasłynęła w mediach dzięki swojej smykałce do urządzania wnętrz. Celebrytka doczekała się nawet kilku programów, w których odmieniała oblicza polskich mieszkań. Korzystanie z materiałów redakcyjnych TVN S. Wejdź na stronę TVN Style, kanału tematycznego dla współczesnych kobiet! Nie piszę „popełniliśmy”, bo cała odpowiedzialność za to, jak wygląda i funkcjonuje nasza łazienka (i właściwie to cała reszta domu) spoczywa na mnie.


Maciek przyczynił się tylko do jednego rozwiązania, za które mam ochotę go zabić, ale nie zrobiłam tego tylko dlatego, że jest mi potrzebny do sprzątania tego, co nabroił. Lidl wydaje komiks dla dzieci. W dyskontach najbardziej podrożał koszyk dla rodzin, a najmniej - dla seniorów. Biedronce grozi mld zł kary! Handel - franczyza i grupy zakupowe.


Jak w prosty sposób odświeżyć mieszkanie, jak uprościć swoją przeprowadzkę, co zrobić by remont stał się prostszy? Zapraszam Was na serię wakacyjnych porad z Dorotą Szelągowską! Zaglądajcie na jej profil w każdy poniedziałek, by poznać sposoby na proste zmiany w swoim otoczeniu. Ja kocham zacisze, piękny widok za oknem, z miejscem do pisania, decoupage i fotelem z dobrą książką.


Lubie też ich wszystkich przy stole podczas wspólnych sobotnio-niedzielnych obiadów, które kocham przyrządzać. Mamy te pokoiki w typowym M- ale może być inaczej. Mieszkam z dwójką dorastających synów. TVN to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się stacji telewizyjnych w Europie. TVN oferuje wysokiej jakości programy rozrywkowe oraz wiarygodne, rzetelne i niezależne audycje informacyjne i publicystyczne.


Wyróżniana i nominowana do wielu nagród jest postrzegana jako telewizja nowatorska, wyznaczające nowe trendy na polskim rynku medialnym. Jest córką Katarzyny Grocholi. To nieuczciwe – mówi szef podkomisji do spraw instytucji finansowych Wiesław Janczyk. Tym bardziej że, jak podaje analiza przygotowana przez dr hab. Z projektantką wnętrz Dorotą Szelągowską wszystko jest możliwe.


Prowadząca TVN Style od kilku sezonów urządza różne miejsca w domach Polaków. Na swoim koncie ma już niejeden salon, przedpokój, łazienkę, a nawet balkon. Chodzili i czasem nie dochodzili.


A nieco później zorientowaliśmy się również, że koniak Słoneczny Brzeg nie kosztuje zbyt wiele. W tym mniej więcej czasie obejrzałam z Ewą Kanał Wajdy. Stokrotka z biednym Janczarem dociera w końcu do wyjścia do Wisły, ale ono jest okratowane.


Wspólnie z matką Katarzyną Grocholą napisała książkę pt. FAJNE SKLEPY Z SUKIENKAMI WARSZAWA - Wszystko na Temat. Porady i Wskazówki dla Kobiet na Porady.


ADNE DZIEWCZYNY GALERIA - Wszystko na Temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty