wtorek, 6 listopada 2018

Sernik z

Oprócz tej charakterystycznej cechy, sernik wyróżnia się też nietypową masą serową - z dodatkiem sypkiego budyniu, oraz dużą ilością użytego mleka i dodatkiem oleju roślinnego. Upieczony sernik od razu wyjęłam z piekarnika i odstawiłam na blat do wystudzenia. Przepisów jest wiele, jednak jeśli szukacie czegoś super prostego, sprawdzonego i chcecie mieć pewność, że sernik z awsze się uda, to ten przepis warto zachować. Uwielbiam je nie tylko jeść, ale także przygotowywać i zachwycać ich smakiem swoich bliskich. Przepyszny sernik z rosą, mięciutki i delikatny.


Przepis na sernik z rosą jest prosty, a ciasto smakuje wyśmienicie. Doskonałe ciasto na święta. Dodane przez dora3w: Tylko o kuchni.


Nie zaliczam sie do amatorów pieczenia ,ale dlaczego mój sernik z rosą po upieczeniu nie jest puszysty tylko taki zbity? W każdym razie po powrocie z zakupów i otwarciu piekarnika okazało się, że sernik bardzo ładnie wyrósł. Tak więc skoro ja dałem sobie radę z tym sernikiem to znaczy, że każdy może go zrobić.


Sernik z

Na koniec rada dla facetów. Zanim zaczniecie wykombinujcie jak wyczyścić potem piekarnik. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z wiaderka ewy wachowicz. Nie jest to tradycyjny sernik jaki jadlam kiedys u babc czy u gosci ,niewiem niby okej jest ale jest za wilgotny , za niski , ale przede wszystkim jest nijaki w smaku,moze to zalezy do sera bo uzylam vitello z biedronki ktory przed upieczeniem byl o wielel epszy w smaku. Jestem zawiedziona bo chcialo mi sie tradycyjnego sernika jaki byl kiedys.


Pozostałe składniki to jajka, masło lub śmietanka, cukier i dodatki smakowe. Oprócz zmielonego twarogu możemy upiec sernik również z gotowych zmielonych serów, z cream cheese. Gdy sernik całkowicie wystygł przygotowałam polewę. W rondelku zagotowałam mleko z dodatkiem masła, następnie zdjęłam rondelek z palnika, dodałam połamaną na małe kawałki czekoladę i wymieszałam do uzyskania gładkiej polewy. Delikatny, kremowy sernik na kruchym cieście z grubą warstwą bezowej pianki.


Podczas studzenia się sernika, na wierzchu bezowej piany, tworzą się złote kropelki. Gdy jemy już gotowy sernik to od razu przypomina nam się inny dużo lepszy, który robiła nasza mama lub babcia i za każdym razem próbujemy sobie przypomnieć jak one to robiły, że był. Jest o wiele lżejszy niż pierwowzór - subtelny i delikatny. Ser twarogowy został zastąpiony jogurtem greckim. Sernik z rosą rozpływa się dosłownie w ustach.


Oczywiście najlepszy jest z prawdziwego twarogu, ale tym razem zrobiłam z gotowej masy z wiaderka zakupionego w Biedronce. W masie serowej zatopione są kawałki brzoskwiń z puszki, które pokrywa warstwa bezowa. Skorzystałam z przepisu Siostry Leonilli, podwajając ilość masy serowej (poza ilością masła) i wprowadzając drobne zmiany. Jestem z niego bardzo zadowolona, dlatego też uważam, że jest to wersja ostateczna.


Sernik z

Cudowny, idealnie kruchy spó który fantastycznie się komponuje z miękką, wręcz budyniową masą serową oraz delikatną, bezową pianką. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta.


Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Prosty przepis na sernik na zimno pozwoli ci szybko przygotować ten lubiany deser! To deser, który może zrobić każdy! Dopiero gdy zobaczyłam w moim sklepiku gruszki już wiedziałam czego pragnę :) SERNIKA Z GRUSZKAMI ! Sprawdź, jak zrobić pyszny sernik na zimno. Legendarny sernik z mango podobno kopiuje niejedna cukiernia.


Sernik z

W wypieku specjalizuje się właścicielka La Ruiny – Monika, która sama za sernikami podobno nie przepada. Ciasta, ALE BEZ PIECZENIA ! Ja, gdy pierwszy raz go spróbowałam (oczywiście w towarzystwie kawy wietnamki, serwowanej w lokalu), byłam zaskoczona jego delikatnością i puszystością. Schłódź je, a następnie podziel na dwie części. Jedną z nich upiecz, drugą pozostawiając w lodówce.


Nie przemyślałam do końca tego, że 2stopni to trochę za dużo po minutach pieczenia, kiedy góra była już mocno zarumieniona. Pyszny udany sernik który uwielbia cała rodzina:) Idealny na co dzień i na specjalne okazje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty